Maksājumi
Kā es varu samaksāt par pirkumu DYNASTY interneta veikalā ?
Kā es varu samaksāt par pirkumu DYNASTY interneta veikalā ?
Lai norēķinātos par pirkumu DYNASTY interneta veikalā, izmantojiet kādu no šiem norēķinu veidiem:
- Norēķinu karšu maksājumi:
- Visa, MasterCard, Maestro;
- Internetbanku tiešsaistes maksājumi:
- Swedbank, SEB, Luminor (Nordea), Citadele.
- Ar pārskaitījumu pēc rēķina izrakstīšanas.
Ko darīt, ja mans veiktais maksājums netiek pieņemts?
Ko darīt, ja mans veiktais maksājums netiek pieņemts?
Gadījumos, kad maksājums nezināmu iemeslu dēļ ir noraidīts, iesakām pamēģināt citu maksāšanas veidu, taču, ja tāds nav pieejams, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu webshop@dynasty.lv. Maksājums var netikt pieņemts gadījumos, kad ievadīta nepareiza maksājuma informācija vai kad kontā nepietiek naudas, lai veiktu maksājumu.
Vai es varu atteikt savu pasūtījumu?
Vai es varu atteikt savu pasūtījumu?
Ja vēlaties atsaukt savu pasūtījumu, rakstiet mums uz e-pastu webshop@dynasty.lv. Nosauciet savu pasūtījuma numuru un informējiet par vēlmi atcelt pasūtījumu.
Piegāde & preču atgriešana
Vai pēc pasūtījuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi?
Vai pēc pasūtījuma veikšanas es varu mainīt piegādes adresi?
Jā, adresi var mainīt, ja e-pastā vēl nav ienācis ziņojums par pasūtījuma izsūtīšanu.
Kāds ir piegādes laiks?
Kāds ir piegādes laiks?
Piegādes termiņš norādīts pasūtījuma noformēšanas brīdī. Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja preces apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), mūsu konsultants ar Jums sazināsies. Piegādes tiek veiktas tikai darbdienās no plkst. 9:00 – 15:00
Kādi ir pieejamie piegādes veidi?
Kādi ir pieejamie piegādes veidi?
Piegādes veidi:
Omniva pakomāti Baltijas valstīs,
Kurjers Baltijas valstīs (ja vēlaties noformēt pasūtījumu ar piegādi, kādā no EEZ valstīm, kas nav Baltijas valsts, maksa par piegādi tiks aprēķināta individuāli. Ar jums sazināsies par piegādes izmaksām),
Kā arī preču saņemšana uz vietas veikalā Rīgā, Brīvības ielā 180.
Kādos gadījumos piegāde ir bez maksas?
Kādos gadījumos piegāde ir bez maksas?
Piegādes veidi:
Omniva pakomāti Baltijas valstīs,
DYNASTY nodrošina piegādi bez maksas, ja preci saņemat mūsu veikalā Brīvības ielā 180, Rīgā, vai ja pirkuma kopsumma pārsniedz 30 EUR, šādā gadījumā Jums ir iespēja saņemt preci OMNIVA pakomātā.
Pirkumiem, kuru kopsumma nepārsniedz 30 EUR, tiek noteikta piegādes maksa 3 EUR, ja piegādes metode ir pakomāts un 5 EUR, ja piegādes metode ir kurjers.
Kā arī preču saņemšana uz vietas veikalā Rīgā, Brīvības ielā 180.
Mans pasūtījums vēl nav piegādāts, kā man rīkoties?
Mans pasūtījums vēl nav piegādāts, kā man rīkoties?
Rakstiet mums uz e-pastu webshop@dynasty.lv.
Kā es varu atsaukt pasūtījumu un saņemt savu naudu atpakaļ?
Kā es varu atsaukt pasūtījumu un saņemt savu naudu atpakaļ?
Jums ir tiesības atteikties no iegādātajām precēm 14 dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas, sūtot preci atpakaļ. Taču vispirms jāazipilda preču atgriešanas un mainīšanas anketa - https://dynasty.lv/pages/precu-atgriesanas-vai-mainas-anketa . Preci iespējams atgriezt un arī mainīt. Preces drīkst samainīt citām precēm, ja tādas internetveikalā ir pieejamas un ja:
- prece nav lietota, preču iepakojums ir saglabāts un nav bojāts;
- pircējam ir preču pavaddokumenti un preces ir pilnā komplektācijā.
- higenas preces iepakojums nav atvērts (pie Higienas precēm tiek pieskaitīta apakšveļa, ortopēdijas izstrādājumi, zeķes un zeķubikses)
Pēc preču saņemšanas mēs atgriezīsim naudu Jūsu kontā - parasti tas notiek 3 darba dienu laikā kopš preces saņemšanas mūsu noliktavā.
Ja pasūtījums tiek atgriezts, piegādes izmaksas netiek atmaksātas. Piegādes izmaksas tiek atgrieztas tikai tādā gadījuma, ja piegādes process, ar kurjeru vai pakomātu starpniecību, vēl nav noticis. Respektīvi, ja prece vēl nav izsūtīta.
Ja radusies problēma, kā varu sazināties?
Ja radusies problēma, kā varu sazināties?
Ja radusies problēma, sazināties ar mums varat, rakstot uz webshop@dynasty.lv vai zvanot uz:
Jautājumi par internetveikalu un pasūtījumu piegādi
+371 26470998 | +371 29238260
Jautājumi par preci
+371 67553388
+371 29218185
Jautājumi par pasūtījuma piegādi
+371 26470998
Akcijas un īpašie piedāvājumi
Vai jūs piedāvājat kādas speciālas atlaides?
Vai jūs piedāvājat kādas speciālas atlaides?
Atlaides mūsu produktiem piedāvajam profesionāļiem un mūsu klientiem. Taču īpašos piedāvājumus nodrošinām arī svētku dienās, sezonas izpārdošanas laikā, kā arī izstādēs un citos pasākumos, kuros piedalāmies un kurus izziņojam sociālajos tīklos.