Mans grozs

Aizvērt

Piegādes informācija

Piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Ja vēlaties saņemt preci ārpus Latvijas teritorijas, lūdzu, sazinieties ar mūsu konsultantiem, rakstot uz web@dynasty.lv.

PIEGĀDE BEZ MAKSAS

DYNASTY nodrošina piegādi bez maksas, ja:

- preci saņemat kādā no mūsu veikaliem (Brīvības ielā 180, Rīgā, 13.janvāra ielā 3, Rīgā, Kr.Barona ielā 115, Rīgā vai Aizputes ielā 22, Kuldīgā)

- pirkuma kopsumma pārsniedz 30 EUR

MAKSAS PIEGĀDE

Pirkumiem, kuru kopsumma nepārsniedz 30 EUR, tiek aprēķināta piegādes maksa, atbilstoši pirkuma kopējam svaram un piegādes adresei. Piegādes summa tiek aprēķināta, noformējot pasūtījumu.

Variet izvēlēties arī piegādi uz Jūsu norādīto adresi vai piegādi uz Omniva pakomātu. Preci nosūtīsim uz Jūsu norādītajai adresei tuvāko Omniva pakomātu, saskaņā ar SIA Omniva mājaslapā pieejamo informāciju (https://www.omniva.lv/privats/adreses). Ja vēlaties saņemt preci citā Omniva pakomātā, uzreiz pēc pasūtījuma apmaksas, atbildiet uz pasūtījuma apstiprinājuma e-pastu vai sūtiet e-pastu uz web@dynasty.lv norādot Jūsu pasūtījuma numuru, norādot vēlamā pakomāta adresi. 

PIEGĀDES LAIKS

Piegādes termiņš norādīts pasūtījuma noformēšanas brīdī. 

Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja preces apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), mūsu konsultants ar Jums sazināsies un Jums būs iespēja atteikties no pasūtījuma. 

Piegādes tiek veiktas tikai darbdienās no plkst. 9:00 – 18:00, pēc vietējā laika. Veicot pasutījumu, ir jāņem vērā pieejamie piegādes laiki un kā piegādes adrese ir jānorāda tā adrese, kurā pasūtījumu būs iespējams pieņemt piegādes laika ietvaros.

Piegādes adrese ir jānorāda detalizēti. Papildu informācija, piemēram, kāpņu telpas numurs un dzīvokļa numurs (ja piegāde jāveic uz daudzdzīvokļu māju), ir nepieciešama, lai nodrošinātu piegādi paredzētajā laikā. Ja piegādes adrese ir norādīta kļūdaini vai nepilnīgi, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma un Jums būs jāmaksā par jaunas piegādes organizēšanu.

Jānorāda precīzs telefona numurs, uz kuru pasūtītājs ir sazvanāms norādītajos piegādes laikos. Parasti pirms piegādes kurjers sazinās ar pasūtītāju telefoniski, pārliecinoties, ka pasūtītājs atrodas norādītajā adresē un varēs pieņemt sev adresēto sūtījumu. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo numuru pasūtītājs nav sazvanāms, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma.

Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības Jūs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.

Pircējam ir jāpieņem Preces patstāvīgi. Pasūtījuma piegādes brīdī Pircējam ir pienākums kopā ar Kurjeru pārbaudīt tā atbilstību un kvalitāti, kā arī parakstīt ar attiecīgā pasūtījuma izpildi saistītos dokumentus (pavadzīmi, sūtījuma piegādes dokumentu). Ja Pircējs konstatē, ka piegādāto Preču iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), Pircējam tas obligāti ir jānorāda piegādes dokumentā (Pārdevēja eksemplārā) vai, ja pasūtījums tiek piegādāts uz Omniva pakomātu, konstatējot šādas neatbilstības nekavējoties par tām jāziņo, rakstot Mums uz web@dynasty.lv, lai Mēs varētu sazināties ar Jums. Pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka Preces ir piegādātas pienācīgi un bez bojājumiem.

Čau!

Pievienojies mūsu jaunumu saņēmējiem