Bezmaksas pakomāta piegāde no €30

Piegādes informācija

Piegāde tiek veikta tikai Latvijas teritorijā. Ja vēlaties saņemt preci ārpus Latvijas teritorijas, lūdzu, sazinieties ar mūsu konsultantiem, rakstot uz webshop@dynasty.lv.

PIEGĀDES METODES IZVĒLE

 

Piegādes metodi var izvēlēties pirkuma grozā pirms pasūtījuma noformēšanas. Pasūtījumu Jūs nevarat noformēt pirms piegādes metodes izvēles.

 

  • Omniva pakomāti Baltijas valstīs
  • Kurjers Baltijas valstīs. (Ja vēlaties noformēt pasūtījumu ar piegādi, kādā no EEZ valstīm, kas nav Baltijas valsts, maksa par piegādi tiks aprēķināta individuāli. Ar jums sazināsies par piegādes izmaksām.)
  • Brīvības iela 180 veikals

PIEGĀDE BEZ MAKSAS

DYNASTY nodrošina piegādi bez maksas, ja:

- preci saņemat mūsu veikalā Brīvības ielā 180, Rīgā

- pirkuma kopsumma pārsniedz 30 EUR, šādā gadījumā Jums ir iespēja saņemt preci OMNIVA pakomātā.

MAKSAS PIEGĀDE

Pirkumiem, kuru kopsumma nepārsniedz 30 EUR, tiek noteikta piegādes maksa 3 EUR, ja piegādes metode ir pakomāts un 5 EUR, ja piegādes metode ir kurjers. 

PIEGĀDES LAIKS

Piegādes termiņš norādīts pasūtījuma noformēšanas brīdī. 

Ņemiet vērā, ka šis termiņš norādīts no brīža, kad pasūtījums ir apstrādāts un prece ir sapakota sūtīšanai. Pasūtījuma apstrādes laiks katrai precei var atšķirties, tas var būt no vienas darba dienas līdz pat piecām nedēļām. Ja preces apstrādes laiks ir ilgāks par vienu nedēļu (5 darba dienām), mūsu konsultants ar Jums sazināsies.

Piegādes tiek veiktas tikai darbdienās no plkst. 9:00 – 15:00, pēc vietējā laika. Veicot pasutījumu, ir jāņem vērā pieejamie piegādes laiki un kā piegādes adrese ir jānorāda tā adrese, kurā pasūtījumu būs iespējams pieņemt piegādes laika ietvaros.

Piegādes adrese ir jānorāda detalizēti. Papildu informācija, piemēram, kāpņu telpas numurs un dzīvokļa numurs (ja piegāde jāveic uz daudzdzīvokļu māju), ir nepieciešama, lai nodrošinātu piegādi paredzētajā laikā. Ja piegādes adrese ir norādīta kļūdaini vai nepilnīgi, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma un Jums būs jāmaksā par jaunas piegādes organizēšanu.

Jānorāda precīzs telefona numurs, uz kuru pasūtītājs ir sazvanāms norādītajos piegādes laikos. Parasti pirms piegādes kurjers sazinās ar pasūtītāju telefoniski, pārliecinoties, ka pasūtītājs atrodas norādītajā adresē un varēs pieņemt sev adresēto sūtījumu. Ja norādītais telefona numurs ir neprecīzs vai uz šo numuru pasūtītājs nav sazvanāms, norādītie piegādes termiņi var tikt pagarināti bez iepriekšēja brīdinājuma.

Kurjeram piegādes brīdī ir tiesības Jūs lūgt uzrādīt personu apliecinošu dokumentu (pasi, ID karti vai autovadītāja apliecību), lai pārbaudītu saņēmēja identitāti, un fiksēt šī dokumenta numura pēdējos 5 ciparus.

Pircējam ir jāpieņem Preces patstāvīgi. Pasūtījuma piegādes brīdī Pircējam ir pienākums kopā ar Kurjeru pārbaudīt tā atbilstību un kvalitāti, kā arī parakstīt ar attiecīgā pasūtījuma izpildi saistītos dokumentus (pavadzīmi, sūtījuma piegādes dokumentu). Ja Pircējs konstatē, ka piegādāto Preču iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma uzlīme, sabojāts iepakojums vai ir cits ārējs bojājums), Pircējam tas obligāti ir jānorāda piegādes dokumentā (Pārdevēja eksemplārā) vai, ja pasūtījums tiek piegādāts uz Omniva pakomātu, konstatējot šādas neatbilstības nekavējoties par tām jāziņo, rakstot Mums uz webshop@dynasty.lv, lai Mēs varētu sazināties ar Jums. Pretējā gadījumā tiks uzskatīts, ka Preces ir piegādātas pienācīgi un bez bojājumiem.