Mans grozs

Aizvērt

Vingrinājumi kāju vēnu veselībai

Vingrinājumi kāju vēnu veselībai
Pievienots

Papildini kompresijas terapiju ar vienkāršiem treniņiem mājās

Šie vingrinājumi palīdzēs gan profilaktiski, ja Jums nav vēnu problēmas, kā arī kalpos kā izcils papildinājums kompresijas terapijai.

VINGRINĀJUMI

 

1.VINGRINĀJUMS

Šis ir iesildīšanās vingrinājums. Soļojiet uz vietas, virzot elkoni pretīm pretējās kājas celim. Nesasprindziniet rokas. Vingrinājumu atkārtojiet 20 reizes.

 

2.VINGRINĀJUMS

Nostājieties tā, lai abas kājas ir plecu platumā. Paceliet vienu kāju, kā redzams zīmējumā un ar nostieptu pēdu “zīmējiet” ciparu 8. Atkārtojiet vingrinājumu 5-10 reizes ar katru kāju.

 

3.VINGRINĀJUMS

Šim vingrojumam nepieciešams stabils paaugstinājums, piemēram bieza grāmata. Novietojiet grāmatu uz zemes, nostājieties uz tās uz pirkstgaliem un izstiepieties uz augšu, lēnām nolaižoties, pieskarieties ar papēžiem pie zemes. Atkārtojiet vingrinājumu 15 reizes.

 

4.VINGRINĀJUMS

Apgulieties uz muguras, rokas novietojiet gar sāniem pie zemes. Paceliet kājas un veiciet apļveida kustībās tā kā braucot ar velosipēdu. Vingrinājumu veiciet aptuveni 30 sekundes.

 

5.VINGRINĀJUMS

Apsēdieties uz stabila krēsla ar taisnu muguru. Vingrojumam nepieciešama maza cieta bumbiņa, derēs, piemēram, tenisa bumbiņa. Ar pēdu piespiediet bumbiņu pie zemes un velciet to pa apli pulksteņrādītāja virzienā. Veiciet vingrojumu ar vienu kāju un tad ar otru, aptuveni 40 sekundes.

 

6.VINGRINĀJUMS

Apsēdieties uz stabila krēsla ar taisnu muguru. Vingrojumam nepieciešams papīra dvieļu rullis vai pudele. Kāju priekšā uz zemes novietojiet rulli vai pudeli, novietojiet pēdu uz priekšmeta un veiciet lokveida kustību uz priekšu un atpakaļ tā, lai brīdī, kad kāja ir tuvāk ķermenim uz priekšmeta atrastos pirkstgali un brīdī, kad kāja ir tālāk no ķermeņa uz priekšmeta atrastos papēdis. Izpildiet vingrinājumu 15 reizes.

 

7.VINGRINĀJUMS

Šim vingrojumam nepieciešama fitnesa lenta vai vingrošanas gumija. Apgulieties uz muguras, paceliet kāju kā redzams zīmējumā, kāju ieguļot fitnesa lentā, tad neatlaižot lentu iztasnojiet lentu, otra kāja paliek pie zemes. Atkārtojiet vingrojumu 15 reizes ar katru kāju.

 

8.VINGRINĀJUMS

Šim vingrinājumam nepieciešams spilvens. Apgulieties uz muguras un novietojiet kājas uz spilvena. Atbrīvojiet kājas. Nepaceļot kājas no spilvena stiepiet pirkstgalus uz sejas pusi, vienu kāju un tad otru. Izpildiet vingrinājumu 15 reizes ar katru kāju.

 

9.VINGRINĀJUMS

Nostājieties taisni uz pilnas pēdas, pacelieties pirkstgalos, pastiepieties, tad lēnām atgriežaties sākuma pozīcijā. Atkārtojiet vingrinājumu 15 reizes.

 

10.VINGRINĀJUMS

Apsēdieties uz krēsla ar taisnu muguru. Novietojiet pēdas uz zemes nelielā lenķītī, kā redzams zīmējumā. Celiet pirkstgalus uz augšu, vispirms vienu kāju un tad otru. Kustības veiciet lēnām. Atkārtojiet vingrinājumu 15 reizes ar katru kāju.

Čau!

Pievienojies mūsu jaunumu saņēmējiem